Extracte de la Resolució de 23 de juliol de 2019, de la Secretaria d'Estat d'Educació i Formació Professional per la qual es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2019-2020 (BOE 27.7.2019).
Es convoquen els següents ajuts: - Ajuts directes per als alumnes, incloent als afectats per TDAH, que requereixin per un període de la seva escolarització o al llarg de tota ella, determinats suports i atencions educatives específiques derivades de discapacitat o trastorns greus de conducta. - Subsidis per necessitats educatives especials derivades de discapacitat o trastorn greu de conducta per a famílies nombroses. - Ajuts per programes específics complementaris a l'educació reglada per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.
Beneficiaris: Podran sol·licitar els ajuts els alumnes que no superin una determinada renda i/o patrimoni familiar i que presentin necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorns greus de conducta i que es trobin cursant en centre específic, en unitat d'educació especial de centre ordinari o en centre ordinari que escolaritzi alumnes que presenten necessitats educatives especials, algun dels nivells educatius no universitaris. Per a obtenir el subsidi es requerirà ser membre de família nombrosa. Termini per presentar les sol·licituds: fins el 26 de setembre de 2019. Per entrar a la pàgina web |